San carlos Bariloche!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Richard Berg - WaarBenJij.nu San carlos Bariloche!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Richard Berg - WaarBenJij.nu

San carlos Bariloche!!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

01 April 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Nu zijn de laatste twee weken alweer aangebroken en is dit alweer mijn laatste dag in Bariloche!

Het is ook hier weer totaal anders maar wederom zeer mooi!!

Bariloche is een dorp,stad, dat tussen de begen en de zeven meren ligt.Het staat bekend om de chocolade in deze omgeving en dat is te merken!
Chocolatries op elke hoek en zo groot als een supermarkt! Man elke dag haal ik wel wat op..;)

De eerste twee dagen heb ik de omgeving een beetje verkend d.m.v. excursies en heb wederom een paar nuvere foto´s kunnen maken.

Tijdens deze excusies heb ik vele touristische pleken bezogd.. En het is echt grappig te zien hoe makkelijk ze hier geld verdienen aan de touristen.. Pluk een hond van de staat druk hem een halsband om met een houtenwijnvat en zet dit met een paar touristen op de foto!haha.. En echt iedereen die daar langs sliep wou op de foto.. Ik snap er niks van?! Leuk een foto van mij en een hond??? Wederom kon je weer foto´s laten maken in de kabelbaan en werd alles weer gefilmd..

Terug in het hotel kwam ze zelf bij me langs en heb ook ik me een foto laten aansmeren.. Hij was natuulijk eg goed gelukt;)! En voor 15 peso´s (3,- euro) dacht ik laat ik haar maar een plezier doen..

De omgeving heeft veel bos en water en heb nog de oude oerbossen van patagonie bezogd op het eiland vitoria. Oranje, buine bomen ook wel monkey forrest genoemt hier. Zag er bizar uit..

Verder veel winkels gezien, restaurants en pubs.. Het is hier zeer gezellig en de mensen zijn zeer vriendelijk dus dit is wel 1 van mijn favourite plaatsen waar ik ben geweest.

Morgen zal ik weer met de bus veder naar het noorden en zal ik twee dagen in Mendosa doorbrengen en dan weer richting Buenos Aires..

Vanuit Bariloche,

Saludo




  • 01 April 2008 - 15:08

    Ria:

    Hallo jonge,

    dus een gezellige plaats waar je nu bent,fyn,kan je even weer op temperatuur komen ja,haha,en natuurlyk weer wat by tanken,want al die lange busreizen die je achter de rug heeft,nou,dat vergt best wel veel van je lichaam.
    Dus morgen weer een "paar" kilometer verder,ben benieuwd.

    Heb van dit verslag nog geen fotos gezien,dus ik zal wel weer te vroeg zyn met myn reactie,zoals gewoonlyk.......maar je kent me,ik moet altyd direct reageren als er weer iets van je op staat,ja sorry,thats me he.

    Dus we eten chocolade als je thuis komt,mmmmmmmm,lekker hoor!
    Maar denk je zelf wel een beetje om je huid?als je begrypt wat ik bedoel?

    Zoon van me,neem t er nog even lekker van deze 2 weken,want ze zyn zo maar weer om,

    Veel liefs en kus,mama

  • 01 April 2008 - 17:50

    Tanta Baco:

    Hallo Ricardo. Wederom mooie foto's die je hebt gemaakt. Monkey forest, mooi man. Leuk om in het echt te zien lijkt me. Hostel ziet er ook puik uit. Tja, wat de chocolade betreft...... neem mee wat je mee kunt nemen!!
    Ben nog bezig om de 15e vrij te krijgen, zijn een beetje onderbezet bij Jack's momenteel. Nou Rich, geniet er nog even van en tot over 2 week, doeiiiiiiiii

    xxx Gea

  • 01 April 2008 - 17:59

    PhoeniX:

    Rudie Wiersma is going to the forest :-) Zijn er ook kabouters in het bos of hou wort? Nuvere foto's zoals altijd..

    Veel plezier komende dagen..

    Boks

    ps: dat strandtentje heb ik gister net opgekocht!

  • 01 April 2008 - 18:30

    Palou:

    Hey dude,

    Ziet er allemaal weer super uit daar, wat maak jij veel vette dingen mee in zo'n relatief korte tijd. Ik zeg: Blijven genieten die laatste 2 weken. See you soon!

    Groeten Paul

  • 01 April 2008 - 21:22

    Ria:

    Ja jonge,

    Weer prachtige,byzondere kiekjes,
    net een sprookje[monkeyforrest]en die chocolade allemaal!mmmmmmmmmm heerlyk.

    Succes morgen,want je moet weer 17 uren reizen met de bus ja,poeh,erg lang hoor.
    Ik wacht je sms wel af donderdag,doeidoei.

    xxxxxxxxxx,mama

  • 02 April 2008 - 14:05

    Martijn:

    Time flies when you're having fun, 2 week nog maar te gaan man, gaat echt snel. Maar goed geniet er nog maar even van en als je weer in Nederland bent wil ik al je 10 miljoen foto's wel zien, want iets zegt mij dat dit, wat hier staat, nog niet eens de helft is!
    (ben het wel met Phoenix eens, meer vrouwen op de foto, dat word je missie voor de komende 2 week:))
    Groeten Martijn

  • 06 April 2008 - 06:55

    Gea:

    Zondag morgen, even weer kiekn jah. Helaas geen nieuwe verhalen/foto's. Je zult wel niet inde gelegenheid zijn mbt internet. Weinig beleefd hier deze week, ja werken. Maar nog even en dat breekt die tijd voor jou ook weer aan hihihi...
    Nou laiverd, geniet er nog maar even van, et zit er zo weer op. Tot...eh... ja volgende week doeiiiiiiiiiiiii
    Liefs Gea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard

Ter afronding van mijn studie heb ik mijzelf getracteerd op een trip naar Argentinie. De twee maanden die ik verblijf in Argentinie wil ik gelijk gebruiken voor een orientatie voor een te starten stagebureau!

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 10293

Voorgaande reizen:

07 Februari 2008 - 15 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: