El fin de semana en Buenos Aires, Argentinie.. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Richard Berg - WaarBenJij.nu El fin de semana en Buenos Aires, Argentinie.. - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Richard Berg - WaarBenJij.nu

El fin de semana en Buenos Aires, Argentinie..

Door: Richardo Queso

Blijf op de hoogte en volg Richard

13 April 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Nu is het dan zover..

Mijn laatste weekend is alweer bijna voorbij en morgen vlieg ik om 12.20 richting Rome, Italie om vervolgens dinsdag om 12.30 te arriveren op schiphol!

Ik heb helaas nog geen foto´s kunnen uploaden.. Zal zo nog een keer proberen!

Wat betreft de verzoekjes moet ik iedereen toch een beetje teleurstellen gezien ik niet de ballen heb om domweg zomaar vrouwen op de foto te zetten integestelling tot jou, PhoeniX.. ;)Het aanbod is daarom iets beperkt..

Verder heb ik mijn reis goed doorstaan richting ba en zit nu in een hotel vlakbij plaza congresso..

Ik had donderdag nog even een prima afsluiter met Patricio in Palermo Hollywood en heb prima gegeten (fondue..) en een paar biertjes gedronken! Hope you had a great night Patricio!! ;)I don´t think you will respond this weekend because you must be to tired.. haha

Het weekend heb ik verder in het centrum doorgebracht.. Nog de laatste souveniers gekocht en ik denk dat we in opw een argentijns avondje gaan houden..haha!

IK spreek mijn laatste saldo uit vanuit Argentinie en hoop iedereen in Nederland gauw weer te spreken!

Ciao!



  • 13 April 2008 - 21:49

    Ria:

    Hallo Richard,

    Nou,dit was dan je laatste bericht op deze site vanuit Argentinie.

    Je hebt ons veel laten zien via deze weg en ons mee laten genieten.
    Wederom zyn deze fotos ook weer de moeite waard,en Simon!daar heb je je vrouwen,al zal t niet genoeg voor je zyn,ha.

    Rich,ik wens je een hele goeie en vooral een behouden reis toe jonge en zie je dan dinsdag op Schiphol.

    9 weken,waar zyn ze gebleven,maar door t vele contact wat we hebben gehad,heeft moeders het ook doorstaan hoor,haha.

    BEDANKT RICH.

    Jonge,tot dan

    heel veel liefs,mama,xxxx

  • 13 April 2008 - 21:57

    Gerben:

    Dat is idd 'n beste! Ik heb nu al zin in een Argentijns avondje met de mannen in OPW! ;) Goeie terugreis kerel

  • 13 April 2008 - 23:02

    Lourens:

    Ja man, dat was't dan.. Het moge duidelijk zijn dat je echt een toptijd beleefd hebt! Baal d'r echt van dat ik er dinsdag niet gelijk bij ben, maar ik zal zeker nog ff contact met je opnemen! Goede reis en tot dinsdag!

    Box!

  • 14 April 2008 - 09:52

    Gea:

    Hay Richard
    Nog een paar uurtjes en dan zit je in het vliegtuig. Vanaf deze kant een goede terugreis en tot morgen. Liefs Gea.

  • 14 April 2008 - 10:40

    Martijn:

    alvast voor over een paar uurtje: Bienvenidos A Hollanda! Tis weer erg snel gegaan allemaal, Wil nu al die mooie verhalen ook wel horen, tot snel en goede reis!!

  • 14 April 2008 - 11:20

    Jan-Roel:

    Hey,

    Ook ik heb genoten van de verhalen en foto's. Je zult nu alweer aan een Heineken zitten op Schiphol!

    Groeten,

  • 15 April 2008 - 06:12

    PhoeniX:

    Ik ben klaar met mijn evaluatie en kan je feliciteren met het 'Über gevorderde skills certificaat', van Jan Rudie Wiersma!

    Je bent nu ook benoemd tot 'über gevorderde skills master'!

    Namens PhoeniX tot snel. Namens mij, Jan Rudie Wiersma, wil ik jou bedanken voor het deelnemen aan mijn cursus fotoskills van Jan Rudie Wiersma!

    Met vriendelijke groet,

    Jan Rudie Wiersma
    (Ultimate gevorderde skills master)

  • 15 April 2008 - 06:49

    Ria:

    Hallo Richard,

    Nog even een laatste bericht van moeders.

    Met een kwartier gaan we weg en komen we je halen jonge.
    Je zal ons wel heel veel te vertellen hebben,maar goed dat we je van Schiphol moeten halen en niet vanaf Eelde,kunnen we rustig wat bykletsen ja.

    Verheug me op ons weerzien,heb je toch wel vreselyk gemist,ondanks onze vele contacten.

    Nou,jonge,tot zo en WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!!!!!

    Knuffels en kusxxx,liefs,mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard

Ter afronding van mijn studie heb ik mijzelf getracteerd op een trip naar Argentinie. De twee maanden die ik verblijf in Argentinie wil ik gelijk gebruiken voor een orientatie voor een te starten stagebureau!

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 10296

Voorgaande reizen:

07 Februari 2008 - 15 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: