Mijn eerste reis - Reisverslagen van Richard van den Berg - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Richard van den Berg - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ter afronding van mijn studie heb ik mijzelf getracteerd op een trip naar Argentinie.

De twee maanden die ik verblijf in Argentinie wil ik gelijk gebruiken voor een orientatie voor een te starten stagebureau!

Recente Reisverslagen:

17 April 2008

Terug in Nederland, terug in Eusterpaaak!!

13 April 2008

El fin de semana en Buenos Aires, Argentinie..

09 April 2008

Quick stop in cordoba!

06 April 2008

Mendosa

01 April 2008

San carlos Bariloche!!
Richard

Ter afronding van mijn studie heb ik mijzelf getracteerd op een trip naar Argentinie. De twee maanden die ik verblijf in Argentinie wil ik gelijk gebruiken voor een orientatie voor een te starten stagebureau!

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10292

Voorgaande reizen:

07 Februari 2008 - 15 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: